[31DC15] BornPrettyStore

[31DC15] Lingerie sur ma peau

11:00 AMFrancine



The first time I read the claim list, I asked myself "WTF is a delicate pattern?". I'm still waiting for the answer, like it was a koan, but today I'm actually showing you something delicate. The lingerie. Not mine. I'm not a pale pink person!
La prima volta che ho letto la lista di temi mi sono chiesta "Ok, che diamine è un disegno delicato?!". Posto che sto ancora aspettando LA risposta, manco fosse un koan zen, oggi vi mostrerò qualcosa di delicato. La lingerie. Non la mia. Non sono proprio il tipo da rosa cipria!




I've stamped a delicate lace pattern from a Born Pretty Store plate I've purchased last summer. I've layered two coats of OPI My Very Forst Knockwurst over my index and pinky, and I've used the same polish for stamping the lace pattern over two coats of Revlon Porcelain. One coat of KIKO Strong Nails and it's done.
Ho realizzato uno stamping con una matrice Born Pretty Store che ho comprato quest'estate. Ho steso due mani di OPI My Very First Knockwurst su indice e mignolo ed ho usato lo stesso smalto per stampare il disegno di pizzo su due mani di Revlon Porcelain. Ho steso una mano di KIKO Strong Nails et voilà!



I've already used this same plate on my first day, for Red Nails. If you like lace patterns, take a look at BPS website and make sure to add my code EBEX31 to your next order for a 10% off discount.
Ho usato questa stessa matrice il primo giorno, per la manicure in rosso. Se vi piacciono questi disegni, date un'occhiata sul sito di Born Pretty Store, e assicuratevi di aggiungere il codice EBEX31 al vostro prossimo ordine per uno sconto del 10%.






What do you think about it?
Is it pretty and delicate enough?
I bet it is!
Thank you for stopping by and have a nice day!!
Allora, che ve ne pare?
È abbastanza delicato?
Penso proprio di sì!
Grazie per essere passati e alla prossima!!







You Might Also Like

0 commenti

Random Nail Art

Contact Form