[Holothon 2015] glitter holo

[Holothon 2015] Picture Polish Kryptonite

11:30 PMFrancine











I know, I'm late, but TGIF and TG I have these pictures ready to be shared! Today has been a rainy day -like there's not tomorrow! - and it was almost impossible take a decent picture. Holos need sunshine and at the end of summer weather and light are changing in a not positive way. I need a lightbox as soob as possible.

Lo so, sono in ritardo pazzesco, ma questo venerdì è stato bello rognosetto. In più, è piovuto come se non ci fosse domani ed è stato impossibile scattare delle foto decenti. Gli smalti olografici hanno bisogno del sole, ma alla fine dell'estate c'è tempo e luce virano cambiano in peggio. E questo significa che ho bisogno di una lightbox al più presto possibile.





Picture Polish Kryptonite is a green jelly with glitter holos. It has an amazing deepness, but it needs top coat and three coats for a fully coverage. I hate to see my smile line, because I'm a reformed biter and I have done bad, bd, BAD things to my poor nails...
I love this shade of green. I do not know if this is the Krypto-green. Sadly, I do not have married a Superman but a wannabe Green Lantern, and you know yellow is only thing can stop a Oa's defender.
Ok, the geek moment is over. Let's take a look at my picture. And do not forgot to check out my NPA colleagues' blogs!
Sorry, I'm very short, today, but I'm tired and I need few hours of sleep before falling exausted on the floor.
Thanks for stopping by and have a nice day!


Picture Polish Kryptonite è uno smalto verde dal finish jelly con una miriade di glitter olografici. Ha una profondità di colore pazzesca, ma non dimenticate il top coat e mettete in conto tra mani di prodotto. La sottoscritta è un'ex-onicofaga e il bordo libero dell'unghia non è un bello spettacolo. Anzi.
Non so se la Kriptonite abbia questo esatto punto di verde. Avendo sposato un fan di Lanterna Verde non posso nemmeno fare la prova del nove, ché il colore che li mette KO è il giallo...
Ok, archiviato il momento nerd sarà il caso di lasciare spazio alle foto. Mi spiace essere stringata oggi, ma sto crollando dal sonno. Meglio andare a nanna prima di peggiorare la situazione. Non dimenticate di dare un'occhiata ai blog delle mie amiche e alla prossima!!











You Might Also Like

0 commenti

Random Nail Art

Contact Form