blue BornPrettyStore

Les roses dans mon jardin

6:00 PMFrancine



Hello there!
Before using my nail polish remover, I've had the idea to try some stamping over my coral pink nails. I'm feeling like Oscar François de Jarjayes, but, who cares?
Vive la France !!


Ciao!
Prima di cambiare smalto, m'è venuta l'illuminazione di esercitarmi con lo stamping. Mi sento un po' come Lady Oscar, ma sai che c'è? Chissenefrega e Vive la France !!


Salut, ma choupette !
En avant d'utiliser mon dissolvant, j'ai voulu essayer un stamping à motif rose.
Il me ressemble La Rose de Versailles, bien sûr, mais who cares ?
Vive la France !!





I've shown you Morgan Taylor All About the Pout here. Today's nail art is made stamping a rose pattern (coming from Born Pretty Store stamping plate called BP73) using the gorgeous Color Club Blue-Topia.
I sealed my mani with KBShimmer Clearly on Top Quick Dry Top Coat.

Ti ho mostrato Morgan Taylor All About The Pout qui. Oggi ti faccio vedere quanto sta bene con uno stamping a rose (la matrice è la BP73 di Born Pretty Store). Il colore usato per lo stamping è lo strepitoso Color Club Blue-Topia. Chiude tutto una mano di KBShimmer Clearly On Top Quick Dry Top Coat. 
J'ai déjà parlé de Morgan Taylor All About The Pout ici Aujourd'hui on va essayer le stamping a motif rose avec le superbe Color Club Blue-Topia, un bleu très foncé. Le dessin à rose est celui de la plaque BP73 de chez Born Pretty Store. J'ai terminé ma manucure avec une main de KBShimmer Clearly on Top. 







I just ADORE the way Blue-topia going lighter and melted with the lovely pink coral of All About The Pout. It's the best way to cheer me up.
ADORO il modo in cui Blue-Topia si schiarisce e si fonde perfettamente con il delizioso rosa corallo di All About The Pout. È il modo migliore per coccolarmi un po'.
J'ADORE tellement le mariage avec le bleu (pas trop foncé) et le corail rosé. C'est la façon que je préfère pour retrouver le sourire.




Get The Look / Riassunto / Produits utilisées:

Morgan Taylor REACT Base Coat
Morgan Taylor All About The Pout
Color Club Blue-Topia
Born Pretty Store Stamping Plate BP73
KBShimmer Clearly on Top, Quick Dry Top Coat



I hope you liked my idea as much I just adore it.
If you like this pattern, feel free to use my discount code EBEX31 at Born Pretty Store website, there's a 10% discount code for you!



Which pattern (or color) do you like the most? Which one is the perfect way to cheer up you mood?


Thanks for stopping by and have a nice day, night, whatever!! 
Spero che ti sia piaciuta la mia manicure, io l'ho adorata.
Se ti piace questo motivo, usa pure il mio sconto promo EBEX31 sul sito di Born Pretty Store, c'è uno sconto del 10% che ti aspetta.


Qual è il colore che preferisci? E il disegno perfetto per tirarti su di morale?



Grazie per essere passata e alla prossima!!
J'éspère que mon idée te plait, je l'ai adorée.
Si tu aime le motif à rose, n'oublie pas d'utiliser mon code de remise chez Born pretty Store: EBEX31, pour obtenir un remise du 10%.


Quel est le motif que tu aime à la folie ? Et quelle est la couleur qui te fait retrouver le sourire ?



Merci de ta visite et à toute à l'heure !!


You Might Also Like

0 commenti

Random Nail Art

Contact Form